Posted on: 14 września 2018 Posted by: redakcja Comments: 0

PKO Bank Polski nadal utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku usług finansowych. Jak wynika z raportu PR News, w ciągu roku liczba kont osobistych prowadzonych przez bank wzrosła o ponad 280 tys. i obecnie wynosi już 7,26 mln. Wbrew spadkowym tendencjom także liczba kart kredytowych z logo PKO BP dla klientów indywidualnych zwiększyła się o bagatela 40 tys. licząc ogółem 870 tys. To kolejny raz, gdy bank tak wyraźnie zdystansował konkurencję.

Marka PKO BP- synonim bezpiecznego bankowania
Pozycja PKO Bank Polskiego na rynku detalicznym to przede wszystkim efekt nieustannych prac wdrażanych z myślą o oczekiwaniach konsumentów, które przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii kreują nowe trendy w usługach finansowych. Największą popularnością, a zarazem najwyżej ocenianą aplikacją mobilną w Polsce, jak i na świecie jest IKO. W tym roku bank uruchomił nowe funkcje tej apki, dzięki czemu klienci bez przeszkód mogą zarządzać kontem przy wykorzystaniu smartfonu. Co więcej, wprowadził również czynny całą dobę, internetowy kantor umożliwiający przewalutowanie online z wykorzystaniem bankowości elektronicznej.

– Korzystając z tej funkcji i mając możliwość zdalnego zakładania rachunków walutowych przez iPKO posiadacz konta w PKO może wymieniać waluty obce i rozliczać transakcje w nich prowadzone bez wychodzenia z domu. Klienci kupujący w zagranicznych sklepach internetowych szybko docenili to rozwiązanie. Podobnie, podróżujący za granicę. Po pierwszych ośmiu miesiącach tego roku obroty kantoru przekroczyły 1 mld zł – mówi Szymon Walach, dyrektor Pionu Klienta Detalicznego w PKO Banku Polskim.

Prosta oferta kusi klientów
W porównaniu do innych banków, PKO BP stawia na proste rozwiązania. W połowie roku uprościł ofertę kart kredytowych dla klientów indywidualnych skupiając się na dwóch produktach – popularnej Przejrzystej karcie kredytowej wyposażonej w szereg usług kredytowych oraz prestiżowej Mastercard Platinum.

Jak ocenia Szymon Walach, dzięki takiemu rozwiązaniu powiększyła się liczba klientów. -Znacząco obniżyliśmy kwotę minimalnego dochodu wymaganą do uzyskania karty i roczną opłatę związaną z jej obsługą. Tym samym pakiet ubezpieczeń oraz usługi dodatkowe związane z platynową kartą kredytową są dostępne dla każdego, kto zechce skorzystać z tego prestiżowego produktu – dodaje.

Przypomnijmy, że PKO BP jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Na koniec 2017 roku był najcenniejszą spółką notowaną na GPW w Warszawie.

źródło: Prnews
fot. fotolia