Posted on: 23 października 2018 Posted by: redakcja Comments: 0

Bank Pocztowy rozszerzył swoją ofertę o kolejnych klientów. Od teraz obywatele Ukrainy mieszkający w Polsce mogą obsługiwać swoje konta przez Internet w języku ukraińskim. Jest to kolejne rozwiązanie, które ma zachęcić naszych wschodnich sąsiadów do skorzystania z usług banku. Niedawno Bank Pocztowy wprowadził także możliwość transferu środków z konta, z wykorzystaniem przekazu MoneyGram na preferencyjnych warunkach.

Ukraiński potencjał
Bank dba o poszerzanie kręgu nie tylko swoich polskich klientów, ale również obcokrajowców. Dlatego wyszedł z rozwiązaniem ułatwiającym komunikację. Od jakiegoś czasu obywatele Ukrainy prócz stacjonarnego dostępu do rachunku bankowego w jednym 4.700 oddziałów Banku Pocztowego mogą korzystać z bankowości internetowej Pocztowy24.pl w języku ukraińskim. Przed tym jednak muszą kliknąć na symbol flagi ukraińskiej i następnie się zalogować do serwisu.

– Fakt, że Bank komunikuje się z ukraińskojęzycznymi Klientami w ich języku to znaczne ułatwienie obsługi konta i dokonywania transakcji przez Internet, ale także bardzo ważna w bankowości kwestia poczucia bezpieczeństwa. Bank Pocztowy to bezpieczny, polski bank, dlatego zaufanie, którym darzą nas Klienci, jest dla nas szczególnie ważne – komentuje Karolina Stefanowicz, Dyrektor Departamentu Produktów Depozytowych i Ubezpieczeń Banku Pocztowego.

Atrakcyjne promocje
Bank Pocztowy, by zachęcić nowych klientów do skorzystania z jego usług, we wrześniu br. wprowadził promocję polegającą na możliwości transferu środków z konta, z zastosowaniem przekazu MoneyGram. W trakcie jej trwania użytkownicy mogą wykonać 6 bezpłatnych przelewów do kwoty 2250 zł każdy. Ponadto instytucja udostępniła w języku ukraińskim, m.in. Contact Centre, stronę www oraz ograniczyła do jednego, liczbę dokumentów wymaganych do otwarcia konta przez obywateli Ukrainy.

fot. fotolia