Nowości mBanku dla festiwalowych klientów

mBank jako nowy partner festiwalu Pol’and’Rock, dotychczas znanego jako Przystanek Woodstock pełnić będzie rolę mecenasa Akademii Sztuk Przepięknych podczas wydarzenia. Ponadto, z tej okazji mBank przygotował kilka niespodzianek dla festiwalowych klientów.

Jedną z propozycji banku jest limitowana edycja opasek z mikrokartą do płatności zbliżeniowych, którą będzie można zamówić zupełnie bezpłatnie. Za użytkowanie opaski również nie będzie pobierana żadna opłata. Opaska pełniąca funkcję karty połączona jest z głównym kontem i działa na takich samych zasadach jak każda inna karta wyposażona w technologię zbliżeniową.

Promocyjny rachunek dla nowych klientów, dzięki któremu mogą uzyskać zwrot nawet 100 zł za wydatki festiwalowe (pod warunkiem jednorazowego wpływu na konto w wysokości min. 500 zł oraz wykonania min. 5 transakcji kartą wydaną do rachunku w pierwszym miesiącu korzystania z konta).

Limitowaną edycję kart debetowych ze specjalnym wizerunkiem nawiązującym do Festiwalu. Karta dostępna jest zarówno dla obecnych, jak i nowych klientów.

Specjalną mOkazję dla wszystkich fanów festiwalu: 10 proc. zniżki na zakupy powyżej 60 zł w Siemashopie (np. na pierwszy tiszert lub bluzę z nowym logo Pol’and’Rock).