Nowa kampania promocyjna „Kredyt+” w Bankach Spółdzielczych SGB

Dziś startuje nowa zrzeszeniowa kampania promocyjna Banków Spółdzielczych SGB dotycząca kredytów gotówkowych pod hasłem Kredyt+. Spółdzielcy swoją kampanię oparli przede wszystkim na komunikacji w Internecie. Kampania bazuje na stronie informacyjnej www.kredytplus.sgb.pl. Kredyty gotówkowe w promocyjnych cenach będą dostępne co najmniej do 27 stycznia przyszłego roku. Działania prowadzone będą w Internecie, na portalach społecznościowych oraz w wybranych kinach lokalnych w całej Polsce, gdzie prezentowana będzie animacja dostępna również na oficjalnym kanale SGB-Banku na YouTube.

Banki zrzeszone w Grupie SGB dopasowują swoje produkty, usługi, a także charakter ich promocji do potrzeb i oczekiwań klientów. Dzisiaj światło dzienne ujrzała nowa kampania zrzeszeniowa Banków Spółdzielczych SGB „Kredyt+”. Grupa SGB dokonała wielowymiarowej oceny i wyboru kreacji komunikacji reklamowej kredytów gotówkowych SBG oraz wyboru takiej, która najlepiej spełnia zadania postawione przed planowaną kampanią. O opinię na temat różnych aspektów kreacji poproszono grupę respondentów w wieku 25-50 lat o co najmniej średnim wykształceniu, którzy od minimum 2 lat związani byli z bankiem, a w niedługim czasie mają w perspektywie również zaciągnięcie kredytu.

Najwięcej pozytywnych odczuć wśród badanych wywołała kreacja opatrzona hasłem „Kredyt+”. Uwagę respondentów przykuł nowoczesny design, wyrazista i żywa kolorystka, przedstawiająca szczęśliwą rodzinę, mogącą – dzięki kredytowemu finansowemu wsparciu – realizować swoje bieżące potrzeby oraz przeznaczyć środki na okazjonalne wydatki.


Nowe cele Grupy SGB

Mamy dwa główne cele. Chcemy pozyskać nowych klientów, którzy potrzebują gotówki, żeby zaspokajać swoje potrzeby. Chcemy spełniać marzenia polskich rodzin. W naszej kampanii odmładzamy też wizerunek Banków Spółdzielczych SGB – mówi Roman Szewczyk, kierownik Biura Komunikacji i Marketingu SGB-Banku SA.

Kampania realizowana jest przy wykorzystaniu sieci reklamowej Google, mediów społecznościowych i sieci lokalnych kin. Kampania jest promowana również w lokalnych mediach. Za kreację odpowiada agencja Men at Work, badania konsumenckie przeprowadził dom badawczy Kantar TNS, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Concept.

Spółdzielczą Grupę Bankową tworzy 198 banków spółdzielczych i SGB-Bank SA. Nasze atuty to rozbudowana sieć ponad 1.700 placówek oraz elektroniczne kanały dostępu. Ponadto banki spółdzielcze SGB umożliwiają swoim Klientom dostęp do środków pieniężnych poprzez blisko 4.000 bezprowizyjnych bankomatów. Połączenie nowoczesności z ponad 160-letnią tradycją i polskim kapitałem budowanym od pokoleń determinuje mocną pozycję banków spółdzielczych na rynku usług finansowych.

Głównym celem działalności banków spółdzielczych SGB jest zapewnienie kompleksowej obsługi finansowej klientom indywidualnym, firmom, przedsiębiorstwom sektora rolno-spożywczego oraz rolnikom, jak również wspieranie rozwoju gospodarczego środowisk lokalnych.