Getin Bank kolejny rok z rzędu zajął miejsce na podium w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. To jedna z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce. Getin Bank uplasował się na II miejscu w kategorii „Bankowość mobilna”. Oceniane były w niej przede wszystkim: łatwość nawigacji, efektywność kanałów kontaktu z bankiem, system transakcyjny oraz czas dokonywania operacji. Dodatkowo zwracano uwagę na wszystkie nowości w zakresie wprowadzanych przez banki usług i funkcjonalności.
– Wysoka jakość obsługi to niezmiennie nasz priorytet. Szukamy optymalnych rozwiązań, które usprawnią naszym Klientom codziennie bankowanie. Mamy świadomość, że w dzisiejszym świecie żyjemy w ciągłym biegu, aplikacja mobilna staje się głównym lub wręcz jedynym kanałem kontaktu z bankiem, bo telefon mamy zawsze przy sobie. W ostatnim czasie w naszej aplikacji wprowadziliśmy szereg mniejszych i większych zmian, których celem jest zaspokojenie potrzeb naszych Klientów. Są to m.in. takie rozwiązania jak 3DTouch, czyli intuicyjne skróty do często używanych funkcji, integracja płatności Apple Pay z aplikacją, czy też możliwość zakupu ubezpieczeń turystycznych oraz aktywacja usługi wielowalutowej. Każda nagroda jest dowodem na to, że nasza praca przynosi efekty i doceniana jest przez naszych Klientów oraz niezależnych ekspertów – mówi Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu usług cyfrowych i aplikacji mobilnych Getin Noble Banku.
Aplikacja Getin Mobile jest funkcjonalna i intuicyjna.
Posiada wiele opcji przydatnych w codziennym bankowaniu, jak np. możliwość połączenia z infolinią jednym kliknięciem z poziomu aplikacji czy Sejf (usługa umożliwiająca dowolne blokowanie i odblokowywanie środków na rachunku). Dodatkowo, operacje wykonywane w bankowości internetowej Klienci mogą łatwo zatwierdzać mobilną autoryzacją w aplikacji, bez konieczności przepisywania kodów SMS. Aplikacja mobilna nie jest już dodatkiem, w zupełności wystarcza Klientowi do codziennego bankowania.
Ranking „Przyjazny Bank „Newsweeka”, został zrealizowany we współpracy z firmą badawczą Kantar Millward Brown. Bazował na metodzie tajemniczego klienta. Wcielający się w tę rolę audytorzy testowali od czerwca do sierpnia usługi bankowości internetowej i mobilnej w 18 bankach tylko zdalnymi kanałami komunikacji i operacji. Usługi tradycyjne w ponad 20 bankach oceniane były podczas ponad 280 wizyt w placówkach 15 banków oraz kontaktu z nimi przez infolinię i internet.
Leave a Reply