Może i nie ma kobiet na banknotach, ale ich wizerunek już niedługo pojawi się na kartach płatniczych. Takie rozwiązanie, w ramach kampanii „Nic się nie dzieje bez kobiet… i bez pieniędzy” proponuje BGŻ BNP Paribas. Do 22 listopada na stronie www.nazmiany.pl można oddać głos na najciekawszy projekt.
– Kiedy we wrześniu ruszała nasza kampania „Nic się nie dzieje bez kobiet… i bez pieniędzy” zapowiadaliśmy, że wkrótce na kartach płatniczych Banku BGŻ BNP Paribas pojawi się wizerunek kobiety lub element symbolizujący jej rolę i odpowiedzialność, jaką pełni w społeczeństwie. Teraz realizujemy naszą obietnicę i idziemy nawet o krok dalej. Dajemy wybór i zachęcamy wszystkich do głosowania na najciekawszy projekt. Jesteśmy bardzo ciekawi Waszych wyborów. Zwycięska koncepcja znajdzie się już wkrótce wśród wzorów kart płatniczych dostępnych w naszym Banku. Nie wykluczamy, że może być to więcej niż jedna karta – mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji w Banku BGŻ BNP Paribas.
Wejdź i kliknij „Podoba mi się”
Kampania „Nic się nie dzieje bez kobiet… i bez pieniędzy” ma na celu zwrócenie uwagi na temat roli kobiet oraz ich rosnącej odpowiedzialności w życiu społecznym i zawodowym, a także inspirowanie do zmian w codziennym życiu. Autorami przygotowanych projektów są: malarka, ilustratorka i animatorka kulturalna – Marta Frej, znana pod pseudonimem Endo – Agata Nowicka, a także ilustratorzy Olga Korban i Jan Kallwejt. Projekty zaproponowane przez artystów są odzwierciedleniem ich twórczości.
Bank wspiera liczne inicjatywy, których celem jest m.in. pomoc przedsiębiorczym kobietom w rozwijaniu ich karier, czy zwiększenie motywacji zawodowej. W ramach współpracy z Fundacją Sukces Pisany Szminką, Bank BGŻ BNP Paribas jest również partnerem konkursu Bizneswoman Roku w kategorii Start-up Roku, a także partnerem strategicznym plebiscytu „Wysokich Obcasów” na Polkę Stulecia.
źródło: BGŻ BNP Paribas