Bank BPS wprowadził mobilną autoryzację

Bank BPS wprowadził mobilną autoryzację

Klienci Banku Polskiej Spółdzielczości mogą od teraz autoryzować transakcje w bankowości internetowej z pomocą komunikatów push. Mobilna autoryzacja jest już dostępna w aplikacji BPS Mobilnie.

BPS Mobilnie alternatywą dla SMS-owej autoryzacji i nie tylko

Mobilna autoryzacja w BPS Mobilnie służy przede wszystkim do autoryzacji wszystkich transakcji płatniczych dokonywanych w bankowości elektronicznej – e25 banku BPS i wymagających podpisu. Są to przykładowo obciążenia na rachunku, zarządzanie lokatami czy modyfikacja odbiorców. Od teraz Mobilnie będzie alternatywą dla autoryzacji za pomocą SMS-ów z hasłem, kart kodów jednorazowych oraz tokenów sprzętowych.

W BPS komunikatami push możemy autoryzować zlecenia wykonywane przez aplikację BPS Mobilnie, ale i te, które realizujemy poprzez bankowość internetową e25. Jednak warunkiem otrzymania wiadomości push jest posiadanie aplikacji banku BPS oraz dostęp do Internetu.

Co z innymi rozwiązaniami?

Warto wspomnieć, że część banków spółdzielczych z grupy BPS korzysta już z innego rozwiązania – mToken MAA, który podobnie jak wykorzystywany wcześniej Token SGB jest zewnętrzną aplikacją mobilną.