Kampania „Warto Bezgotówkowo” w Bankach Spółdzielczych SGB

contactless payment card pdq background copy space with hand holding credit card ready to pay

Banki Spółdzielcze SGB coraz chętniej włączają się w kampanie propagujące płatności bezgotówkowe. Stąd też zainteresowanie kampanią „Warto Bezgotówkowo”, którą organizuje ponad sto firm technologicznych i finansowych, będących dostawcami nowoczesnych instrumentów płatniczych. Została ona objęta patronatem honorowym przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii oraz Ministerstwo Finansów. Jej celem jest zachęcenie osób prywatnych, przedsiębiorców i instytucji publicznych do aktywnego korzystania z płatności elektronicznych. Ponadto, podobnie, jak w ubiegłym roku, kampanię wspiera również Krajowy Związek Banków Spółdzielczych.  

Tegoroczna edycja kampanii „Warto Bezgotówkowo” będzie obejmowała akcję informacyjno – edukacyjną oraz indywidualne aktywności poszczególnych partnerów tej kampanii.  

16 października – Dzień Płatności Bezgotówkowych

Jednym z elementów włączenia się w Dzień Płatności Bezgotówkowych jest informowanie klientów o konkursie plastycznym dla uczniów szkół podstawowych pod hasłami: Jak będą wyglądać płatności bezgotówkowe w przyszłości? Czy pojawią się nowe, nieznane jeszcze formy płatności elektronicznych? Jakie korzyści będziemy czerpać z ich stosowania? Wszelkie informacje o konkursie dla szkół podstawowych można znaleźć w zakładce „Konkurs” na stronie www.wartobezgotowkowo.pl. 

Polska bez gotówki – terminale POS dla każdego przedsiębiorcy

Należy podkreślić, że Banki Spółdzielcze SGB we współpracy z First Data Polska S.A. i Fundacją „Polska Bezgotówkowa” oferują bezpłatne terminale POS dla przedsiębiorców. Program „Polska Bezgotówkowa” skierowany jest do małych i średnich firm, które chcą rozpocząć przyjmowanie płatności za swoje towary i usługi za pomocą kart płatniczych. Dzięki programowi sklep lub punkt usługowy będzie mógł przez okres 12 miesięcy przyjmować płatności kartą bez ponoszenia kosztów.


fot. fotolia