Nowy numer biuletynu „ESBANK z bliska”

W sierpniu ukazał się 29. numer biuletynu dla Klientów ESBANKU Banku Spółdzielczego.

Wydawany od 2009 “ESBANK z bliska” stanowi forum, na którym Bank prezentuje najważniejsze lokalne wydarzenia, swoich Pracowników, ciekawostki z życia Banku, porady finansowe oraz produkty bankowe. W najnowszym numerze opublikowany został m.in. artykuł  o tym, jak ESBANK Bank Spółdzielczy rozumie i na co dzień realizuje swą misję wyrażoną hasłem: „jesteśmy najbliżej”. Zachęcamy do lektury.

Bezpłatny biuletyn dostępny jest w placówkach Banku oraz na stronie internetowej pod adresem: http://www.esbank.pl/bank/51/75/bank-esbank-z-bliska

Bank relacji – jesteśmy najbliżej!

Misją ESBANKU Banku Spółdzielczego jest być najbliższym i zaufanym partnerem finansowym swoich Klientów, który wspiera aktywność mieszkańców oraz rozwój lokalnych firm i społeczności. To zobowiązanie przekłada się zarówno na codzienną pracę, jak i długofalowe cele Banku. Przede wszystkim jednak pozwala budować bliskie relacje z Klientami, którzy doceniają lokalność i nowoczesność Banku.

Wśród nich znajdują się młodzi radomszczanie – Pani Patrycja Dróżdż z mężem. „Konto w ESBANKU założyliśmy blisko 10 lat temu, tu robimy przelewy i tu oszczędzamy. Jesteśmy zadowoleni. Pozytywnie zaskoczyła nas nowoczesna bankowość elektroniczna. Na co dzień chętnie korzystamy z konta przez Internet albo aplikację w telefonie, dlatego też cieszy nas, że radomszczański Bank oferuje takie rozwiązania. Poza tym ESBANK sponsoruje drużynę piłkarską, w której gra nasz syn Filip. Fajnie, że Bank wpiera takie działania. My to szanujemy” – mówi dla „ESBANK z Bliska” Pani Patrycja.

Społeczna misja ESBANKU
Realizacja społecznej misji wyróżnia ESBANK Bank Spółdzielczy na tle lokalnych firm. Tylko w 2017 wsparcie Banku otrzymało ponad 70 różnych inicjatyw sportowych, kulturalnych i społecznych, które rozwijają bliską spółdzielcom ideę współdziałania, wspierają rozwój, aktywizację i integrację mieszkańców. Działalność dobroczynna, współpraca z lokalnymi organizacjami, sponsoring klubów sportowych, jak Radomszczańska Akademia Piłkarska oraz UKS „RAP” Radomsko, pomoc w realizacji szkolnych konkursów i projektów oraz oddolnych akcji – jak ubiegłoroczna „Walka Życia – 60 dni, 60 maratonów, 60 walk” Kuby Kacprzaka z Radomska – to znak rozpoznawczy Banku w lokalnym środowisku. Bank angażuje się też w edukację ekonomiczną dzieci, młodzieży i seniorów.  Dzielenie się z mieszkańcami terenu swego działania wiedzą oraz częścią wypracowanego zysku, tak charakterystyczne dla sektora polskich Banków Spółdzielczych, przyczynia się do budowania społecznego kapitału i napędzania pozytywnych  zmian w najbliższym otoczeniu ESBANKU Banku Spółdzielczego – zgodnie ze Strategią Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.

Bliskość  względem lokalnej społeczności ESBANK Bank Spółdzielczy akcentuje jednak przede wszystkim poprzez swą podstawową działalność, czyli udostępnianie produktów i usług bankowych, które będą na przysłowiowe „wyciągnięcie ręki”. I nie chodzi tu wyłącznie o tzw. „bankowanie” przez smartfon, choć w ofercie Banku od wielu lat jest także bankowość elektroniczna ESBANK24 i ESBANK24 Mobile. Szczególnie ważnym kanałem dostępu do oferty Banku jest bowiem osobisty kontakt Klienta z Doradcą w przyjaznej przestrzeni placówki bankowej. W czasach globalizacji, gdy kolejne obszary życia statystycznego Kowalskiego przenoszą się do Internetu, a Klienci często traktowani są jako anonimowe elementy baz danych dużych firm, czysto ludzki wymiar relacji z lokalnym Bankiem stanowi ogromną wartość.


Swoje zadowolenie z korzystania z usług ESBANKU Banku Spółdzielczego podkreśla Pan Jan Bakalarz, właściciel działającego od 1993 roku w Gomunicach Zakładu Przetwórstwa Mięsnego i Wyrobu Wędlin BAK-POL: „Od około 20 lat jestem związany z Filią ESBANKU Banku Spółdzielczego w Gomunicach. Do wyboru właśnie tego banku przekonała mnie bliskość placówki, która znajduje się w tej samej miejscowości, co moja firma. To bardzo ułatwia i usprawnia prowadzenie biznesu. Plusem była też oczywiście dobra oferta i korzystne warunki. Ale to, co cenię sobie najbardziej we współpracy z Bankiem, to naprawdę miła i kompetentna obsługa. Zawsze jest i uśmiech, i chęć pomocy”.

Bank blisko ludzi

Klienci ESBANKU Banku Spółdzielczego mogą cieszyć się z wysokiej dostępności indywidualnych, osobistych porad, udzielanych przez Pracowników, dzięki szerokiej sieci placówek w ramach III Regionów. Poza Radomskiem, gdzie ESBANK Bank Spółdzielczy od ponad 90 lat posiada główną siedzibę, a także największą sieć  punktów obsługi,  Bank działa w 13 innych lokalizacjach na terenie województw łódzkiego i śląskiego. Są wśród nich zarówno większe ośrodki – jak Częstochowa i Piotrków Trybunalski – miasta takie jak Kłobuck, Wieluń, Pajęczno, Kamieńsk oraz Tuszyn, jak i mniejsze miejscowości: Rząśnia, Lgota Wielka, Ładzice, Kodrąb, Kleszczów oraz Gomunice. Ubankowienie gmin wiejskich, którymi nie są zainteresowane duże banki komercyjne, to element misji sektora polskich Banków Spółdzielczych, szczególnie doceniania zarówno przez Klientów indywidualnych, jak i lokalnych przedsiębiorców.

Jak potwierdza Aleksandra Czaja, Dyrektor Filii w Piotrkowie Trybunalskim, na budowanie trwałych i cennych relacji z Klientami wpływają zarówno dbałość o standardy obsługi, jak i wspólnota doświadczeń Doradców i Klientów, którzy stanowią część tej samej społeczności: „Dobrze znamy i rozumiemy potrzeby mieszkańców terenu, na którym działa nasz Bank. Dzięki temu możemy jeszcze lepiej dopasowywać ofertę do indywidualnych preferencji Klientów i elastycznie wychodzić naprzeciw Ich oczekiwaniom. Pomagamy zarówno w codziennym zarządzaniu pieniędzmi, jak i w realizacji większych finansowych planów. Tu nic nie zastąpi bezpośredniej rozmowy z Doradcą, która daje Klientowi szansę na pełniejsze poznanie oferty, rozwianie ewentualnych wątpliwości i znalezienie najlepszego rozwiązania. W ten sposób budujemy z Klientami tak ważne w bankowości wzajemne zaufanie, a jak pokazuje nasze doświadczenie i liczba stałych, lojalnych Klientów – często  także czysto ludzkie przywiązanie i nić sympatii. To dla nas prawdziwy powód do wdzięczności, ale i do satysfakcji”.

ESBANK Bank Spółdzielczy to także dedykowani, mobilni Doradcy Klienta Korporacyjnego, którzy wspierają lokalnych Przedsiębiorców w codziennym zarządzaniu finansami oraz w rozwijaniu Biznesu, a w Centrali Banku – Centrum Doradztwa Prestiż dla najbardziej wymagającej grupy Klientów. Ale przede wszystkim – to stałe zaangażowanie wszystkich Pracowników, by hasło Banku – „jesteśmy najbliżej” – faktycznie było wyrazem siły prawdziwych relacji z Klientami i lokalną społecznością. Zapraszamy do placówek ESBANKU Banku Spółdzielczego!