800 tys. Polaków otworzyło „Konto Jakie Chcę” w BZ WBK

Aż 59% klientów banków wybierając ofertę konta osobistego, chciałoby w prosty sposób samodzielnie dopasować ją do własnych potrzeb – wynika z badania zrealizowanego na zlecenie Banku Zachodniego WBK*. Na taką swobodę pozwala Konto Jakie Chcę z kartą Dopasowaną, co zauważyli klienci. W ciągu niecałego roku od premiery na produkt zdecydowało się już ponad 800 tys. klientów.

– Sposób korzystania z bankowości, a tym samym wymagania, jakie klienci mają wobec kont osobistych, są różnorodne. Zależą m.in. od wieku i etapu życia czy momentu w ciągu roku, bo czego innego potrzebujemy na wakacyjnym wyjeździe czy szykując się do świąt. Konto Jakie Chcę to odpowiedź na te potrzeby. Produkt wyznacza nowe standardy w podejściu do usług bankowych. Klienci nie muszą wybierać konkretnego rozwiązania. Funkcje Konta Jakie Chcę z kartą Dopasowaną i usługami BZWBK24 można włączać i wyłączać, dzięki czemu produkt cieszy się dużym zainteresowaniem. W ciągu niecałych 12 miesięcy otworzyliśmy osiemset tysięcy Kont Jakie Chcę ­‒ mówi Marcin Pawłowski, dyrektor Obszaru Marketingu Detalicznego i Rozwoju Oferty w Banku Zachodnim WBK.

Jedno konto, wiele możliwości

Oferta dla każdego

Z Konta Jakie Chcę mogą skorzystać zarówno nowi jak i aktualni klienci Banku Zachodniego WBK. Obecni klienci mogą prosto i szybko zmienić swój dotychczasowy rachunek na Konto Jakie Chcę przez BZWBK24 internet, infolinię (dzwoniąc na nr 1 9999*) lub w dowolnym oddziale banku.

* Badanie ARC Rynek i Opinia na zlecenie Banku Zachodniego WBK, zrealizowano w sierpniu 2017 roku.

źródło: BZ WBK